Back to school – zdrowe przekąski dla dzieci – infografika Bakalland

Back to school – zdrowe przekąski dla dzieci – infografika Bakalland

Back to school – zdrowe przekąski dla dzieci – infografika Bakalland

Nowy rok szkolny to nowe wyzwania nie tylko dla dzieci, ale również dla rodziców. Zastanawiasz się, co zapakować maluchowi do pudełka na drugie śniadanie? Zdrowe, smaczne, a do tego przyjemnie chrupią – takie właśnie są bakalie dla dzieci, które znajdziesz w ofercie Bakalland. To właśnie one zapewniają maluchowi prawidłowy rozwój oraz siłę, niezbędną do nauki na… 5+!

Lunchbox do szkoły na dobry start dla dziecka

Przygotowanie zdrowych i pożywnych przekąsek dla dzieci to nie lada wyzwanie. Powinny być nie tylko smaczne, ale również pełne cennych wartości odżywczych, które zwłaszcza w przypadku dzieci są niezbędne do prawidłowego rozwoju oraz codziennej nauki.

Doskonałym rozwiązaniem dla rodziców, którzy chcą zapewnić swoim dzieciom to, co najlepsze, są bakalie od Bakalland. Chrupiące orzechy oraz suszone owoce, bogate w witaminy i minerały, możesz z powodzeniem wykorzystać np. jako urozmaicenie domowych sałatek owocowych lub warzywnych. Pamiętaj, że drugie śniadanie do szkoły wcale nie musi być nudne – korzystaj z gotowych mieszanek bakaliowych i odważ się na kulinarne eksperymenty z ulubionymi przekąskami Twojego dziecka!

Orzechy i ziarna dla najmłodszych

Na infografice przygotowanej przez Bakalland, można zobaczyć m.in., że coraz większe znaczenie w diecie dorosłych i dzieci mają orzechy oraz ziarna. Co ciekawe, po raz pierwszy umieszczono je w nowej piramidzie żywności i żywienia. Regularnie serwowane, dostarczą maluchowi dużo błonnika oraz cennych dla organizmu tzw. zdrowych tłuszczy.

W lunchboxie naszych pociech nie powinno zabraknąć m.in. pestek dyni oraz słonecznika, które dodać można na przykład do ulubionej sałatki, a także jako samodzielna przekąska podczas przerwy. Tym bardziej, że bogate m.in. w fosfor, żelazo (pestki dyni), jak i magnez (pestki słonecznika). Z pewnością najmłodsi docenią ich wyjątkowy smak oraz chrupkość!

Orzechy – egzamin ze zdrowia na 5+

Bakalie warto serwować dzieciom nie tylko jako dodatek do rozmaitych potraw, ale również solo, np. w formie gotowych mieszanek, które są starannie wyselekcjonowanymi kompozycjami orzechów laskowych, nerkowca, arachidów oraz słodkich i soczystych rodzynek. Wszystkie wymienione składniki to najwyższej jakości bakalie z wybranych plantacji na całym świecie, rozciągających się od Ameryki Łacińskiej, aż po południową część Azji.

W lunchboxie obok kanapki i świeżych owoców nie powinno zabraknąć orzechów oraz migdałów.

Na przygotowanej infografice, można znaleźć m.in. informację o tym, że orzechy włoskie są smaczną, ale również bardzo zdrowa przekąska dla dzieci, która zawiera m.in. witaminę E i B6, kwas foliowy, potas (pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego), fosfor, magnez i cynk.

Ciekawostka

Najlepsze orzechy włoskie to te, które są najbardziej pomarszczone i mają błyszczącą skórkę.

Orzechy laskowe natomiast to naturalna dawka m.in. kwasu foliowego, potasu, żelaza (pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji poznawczych), wapnia i witaminy E, B1 oraz B6.

Warto także podawać dziecku bardziej egzotyczne odmiany orzechów, np. pekan, makadamia lub brazylijskie, o wysokiej zawartości selenu, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.

Pierwsze lata życia dziecka to ważny okres w jego życiu, który wiąże się m.in. z szybkim rozwojem fizycznym i psychicznym – z tego też względu należy zwrócić szczególną uwagę na jego codzienną dietę. Chrupiące orzechy czy słodkie, suszone owoce warto dodawać do jogurtów, koktajli, sałatek, a także serwować solo – jako smaczną i zdrową przekąskę dla dziecka, idealną do chrupania podczas przerw. W ten sposób dostarczysz mu wszystkie niezbędne mikroelementy, ale też urozmaicisz dania o nowe, bogate smaki.

Bakalland Back to school