Należy orientować się m.in. w działalności i historii firmy, produktach, markach, lokalizacjach – najważniejsze rzeczy zwykle można znaleźć na stronie firmy.
Pozwoli Ci to zaakcentować Twoje mocne strony, a w przypadku ewentualnych braków możesz zaproponować chęć dokształcania się w danym zakresie.
Elementy, które wymieniłeś w CV powinny być poparte przez faktyczne przykłady, najlepiej związane z sytuacjami z poprzednich stanowisk pracy.
W trakcie rozmowy odwołaj się do konkretnych przykładów i przedstaw w nich swój udział.
Warto być ich świadomym, a podczas rozmowy nie wyolbrzymiać ich, równocześnie nie umniejszając ich wartości.
Powinien być schludny i profesjonalny, świadczy o Twoim podejściu do nowej pracy.
Energia i otwartość na nowe wyzwania zawodowe są cenne dla każdego pracodawcy.
Jeśli z ważnych powodów nie zdążysz na czas poinformuj o tym rekrutera.